Ajsing bajsing, mina små lurviga...

Vad tror ni jag gjorde igår kväll? Eller rättare sagt inte gjorde...
JAG GLÖMDE STRETCHA !!!!!!
Snablar vad det är stelt och träääligt idag. Det var den där längtan efter värmen från vetekudden som fick mig på avvägar....eller Alzeimers light?  Nä men det har jag ju inte!!!

Jag kan inte ha min drömfångare vid sängen!!!!!!!!!!!!
Förstår inte vad det är för fel. Jag som var så harmonisk när jag satt och pillade med den där.(har gjort den själv för er som inte vet:)

När jag först hängde upp den så vaknade jag tre nätter i rad av att jag grät. Men vet inte varför.
Hängde upp den igår kväll igen, och likadant inatt.
Det blir ju så blött och trist på kudden:D Jag får hänga den nån annanstans, för jag som sover så illa redan pga värken vill kunna sova den stund jag kan utan att gråta.

Är det nån som vet nåt om drömfångare? Som har nån förklaring!

Har just haft ett samtal med VC angående intyg till F-kassan. Måste ju hjälpa Adde med sånt. Läkaren har "glömt" att skriva trots påringningar fyra gånger nu. Fick uppskov med ansökan på kassan, men tom den har gått ut nu.
Så nu får vi hoppas på att soc går in och betalar hans hyra!!!! När hans "lön" uteblir pga  - slöhet? brist på engagemang? you name it...

Hans tandläkare ringde och ville boka tid också. Jag sa att jag tycker det är oartigt av dom att ringa till mig när han har flyttat hemifrån. Prata med den det gäller!
"det är så svårt att förstå vad han säger", sa sköterskan. Men jösses.....gör ett försök och ring mig sen då om hon vill dubbelkolla. Det gör både hans lärare i skolan, handläggaren på F-kassan och dom från LSS.

Nu ska jag in i duschen. Sen ska jag ta med middagsresterna från igår och åka till mamma och äta lunch.
Sen bär det iväg till avdelningen hon ska bli inlagd på.
Idag blir en dag i lugnare tempo:)

Kommentarer
Postat av: Grammis

Ha ha, och jag som kände mig jättedålig när jag gick upp. Ett h... att ta mig ur sängen, helt fel i kroppastollen. Fick rulla ur sängen för att ta mig upp. Fanns inget minne av vad jag gjorde (eller som du skriver: inte gjorde) igår kväll. Tur att det finns bloggar så man kan få lite resumé!
Känner mig redan bättre. Ska vara lite duktigare på torsdag kväll med stretchingen.
/Kram Grammis

2008-04-09 @ 10:22:19
Postat av: Gittan

HAHAHA vi får väl slå våra kloka ihop och stretcha tillsammans kanske, så vi säkert inte glömmer.
Skönt att höra att det finns flera "stelopererade"

2008-04-09 @ 10:34:30
URL: http://Gittzyh.blogg.se
Postat av: Linda

Vart hänger du din drömfångare? För dom ställen man framför allt ska hänga dom på är över/brevid/i ett fönster eller en dörr eller nån annan ingång till ett rum. då blockerar den onda drömmar och andar från att komma in :) då fastnar det onda i trådarna i drömfångaren i stället. så med jämna mellanrum ska du skaka av den och damma av den utomhus för att tömma den så att säga...

2008-04-09 @ 10:47:13
Postat av: Gittan

Tack gumman för tipset...ungefär så mycket visst jag redan iofs....den hänger vid ett fönster brevid min säng....
Det jag mest tänkte på var att jag inte haft några mardrömmar utan bara vaknar av att jag gråter.
"Spindelnätet" är väl taskigt knutet antar jag:)Det bidde nåt fel vid tillverkningen...

2008-04-09 @ 11:05:16
URL: http://Gittzyh.blogg.se
Postat av: Linda

hm...har ingen aning om vad det kan bero på. :/

2008-04-09 @ 13:12:02
Postat av: Mariann

Om jag får vara riktigt filosofisk. Kan det vara så att du behöver få ut lite gråt, och det hjälper drömfångaren dej med. Du har så mycket omkring dej så jag tror att du glömmer bort dej själv. Man måste inte vara jätteledsen för att behöva gråta. Det kan kännas bra ändå. Du kanske behöver drömfångaren där någon gång ibland. KRAM!

2008-04-09 @ 16:42:13
URL: http://www.mariannlostinline.wordpress.com
Postat av: Gittan

Jag har sagt det förut och jag säger det igen...
Du är så klok Marianne...du måste varit uggla eller nåt i ditt förra liv:)

Kram

2008-04-09 @ 16:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0