Bäbisar:)

Kicka har pratat hela kvällen om "Limpan"(=Alma) Världens sötaste baby.
Hon är himla go den lilla:O Likaså hennes syster...och mamma....och mormor:)


På tal om småbarn....såg just Barnmorskorna på tv. Jag älskar att titta på det programmet.
Så mycket känslor som kommer fram
Ja förutom allt stånk, pustande, skrikande för att inte tala om SMÄRTAN. Och en undran om man nånsin kommer kunna använda nederdelen till nåt annat än att pinka med i fortsättningen...så den känslostorm man går igenom vid en förlossning, den kan inte förklaras. Måste upplevas. Och när den upplevts så upplever man det igen när man tittar på ett sånt här program.
Jag gråter varenda vecka!
Dessa fantastiska små under....och dessa fantastiska kvinnor!
Jag avlutar denna dag med att göra vågen för alla starka kvinnor runt om i världen.
GIRLPOWER  [hug]

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Och vad tror du jag gör när jag tittar på barnmorskorna! Först ångrar jag att jag ska föda igen, men sen när bebben kommer upp på magen så tjuter jag som en stucken gris och vill vara med om det igen!

2008-04-24 @ 10:19:06
Postat av: Babben

Vilken tur du Jeanette att du känner det så,för jag säger aldrig i h-e mer!

2008-04-24 @ 11:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0