Bannor...

Ja nu har "Bossen" sagt hur allt SKA se ut egentligen på vårt uppvisningsprongram!
Ojoj, alla har vi fått privata saker som vi behöver förbättra....mycket att hålla reda på. Kort tid kvar!
Vet ni, jag tror att det blir som det blir hahahaha.
Inte lätt att förutse vad som händer när nerverna spelar en ett spratt hur mycket man än övat:)

Vi har bara en övning kvar innan tävlingen...det är inte mycket direkt.

Klädseln är bestämd nu i alla fall och vår (min) gulle Mariann håller på att sy scarves till oss
Idag har jag köpt nagellack i en skrikande nyans som jag tror kommer matcha hihihi
Lite ögonskugga sen också i lika skrikande färg så kanske vi blir avsläppta på Malmskillnadsgatan på hemvägen.

Nu dax för lite mat i magen....ska softa lite ikväll tänkte jag....chilla lite bara....:)

Kommentarer
Postat av: Linda

såg dig i brummen idag! :D du kom från
station och åkte mot bergsrondellen^^ vi stod vid priso. :P

2008-04-27 @ 21:43:43
Postat av: Charles

Mamma har köpt knallgrön ögonskugga^^

2008-04-27 @ 22:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0