Bara lur:)

Det bidde inget av med febern, bara skrämskott. Sån där febertopp jag får ibland. Verkar det som i alla fall.
NU mår jag bra:)

Jag har lämnat av Peter på jobbet, skjutsat Kicka till stan. Hon ska på bio med sin klass. På morronen?! Känns helt fel tycker jag, men det är ju gratis. Skolan betalar.

Nu ska jag ta en macka....knäcke. Finns inget annat kvar hemma. Får pengar i morron så det blir en knäcke frukost till....skulle behöva mjölk också. Och godissugen är jag....mensnojja utan dess like, blir värre med åren hahaha

Ska kolla till pappa och mamma. Tror pappa behöver bananer och festis. Då blir jag ännu mer hungrig och sugen när jag måste gå in in en affär!

Ska följa med Adde till tandläkaren i eftermiddag. Den årliga kontrollen.

Jag är danssugen!!! Här är så trångt så det funkar inte. Tänk vilken abstinens man kan få. Ju mer jag dansar en vecka desto mer vill hålla på sen....Långt till lördag och vår uppvisning i Vidingsjö. Då blir det i alla fall liiite dans:)

Nä nu ska jag sätta fart här....med att knapra:)

Kommentarer
Postat av: Babben

Vilken tur att du inte blev sjuk! Det går ju så mycket olika sjukdomar nu så man får akta sig.
Kram

2008-04-17 @ 10:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0