Brevlåda?

Fortfarande ingen som anammat min önskan om en ny brevlåda?!
Ni är väl för förskräckliga hihihi
Vill bara tilläga där att i motsats till tidningsbudet så är vår brevbärare helt fantastisk!
En morron (stressad, hann ej hämta tidningen) såg jag att locket låg en bit från lådan...när jag kom hem låg locket på!
Posten samsades med tidningen och alltså måste brevbäraren gått ur sin bil för att lägga på locket!
Snacka om service. Vilken toppenkille!!!

På tal om toppenkille så har jag pratat med en sån i telefon idag. Vi har kontakt via mail och telefon, träffas bara typ en gång om året. Men då är det som om vi träffades igår:)

Haft en lyxkväll!!!
Legat på soffan och läst och tittat på tv. Helt själv. Ingen har velat bli skjutsad eller hämtad. Ingen har velat mig nåt utan suttit i sina rum. Vet inte när det hände en kväll sist.
Men NU kommer en gnällande, monsteraktig, utsvulten tonåring till köket:/ Han vill ha ALLT att äta, som inte finns hemma. Det blev knäcke med skinka hahaha
Tur att han inte kände lukten av mina popcorn jag tryckte i mig i tv-rummet:P

Ego va?!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jag gömmer mitt godis så varken Simon eller Mattias kan äta upp den! Det är ju MITT godis! Och ska dem smaka så tar det ju slut så fort!

2008-04-10 @ 09:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0