Dagens planering sket sig i starten

Lite sen här idag....slog just igång eländet.
Skjutsat karl till jobbet, matat och gullat med mammas katt.
Varit hos optikern och hämtat pappas glasögon. Snabbhandlat.
Gjort en lasagne som står i ugnen. Ätit SEN frukost.

Nu ska jag skjutsa Kicka till skolan en stund. Hon är jättedålig men vill ändå åka dit ett tag, så länge hon orkar.
Jag ska till pappa....sen har jag en drös med samtal att ringa! Kommer få blomkålsöra hahaha

Tack alla små snuttor som tittar in här.....va glad jag blir:D


Återkommer....

Ps. Har ni sett att solen skiner idag?! :D

Kommentarer
Postat av: Grammis

Hihi, du kanske behöver stretsha örat innan i kväll!
/Kram Grammis

2008-04-10 @ 12:04:13
Postat av: Nettan

Hittade dig via din kommentar inne på min brorsdotters sida...
Har läst igenom din blogg, intressant, den faller mig i smaken och du skriver underhållande...
Den här bloggen kommer jag att spara och återvända till...

Ha en fin dag!

2008-04-10 @ 12:38:21
URL: http://nettans.blogg.se
Postat av: Gittan

Tack så jättemycket Nettan!
Det värmer en nybörjare:)

Du är välkommen tillbaka

Kram/Gittan

2008-04-10 @ 13:00:48
URL: http://Gittzyh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0