Efterlysning!

WOW vilken kväll det blev! Roligt att träffa så mycket glada, trevliga människor på en gång.
Många skratt och mycket, MYCKET dans!
Om nån som var med i gårkväll läser det här så är det till er:

Ingen som saknar ett par fötter??!!

För dom jag fick med mig hem är inte mina!!!!!!

Dom jag har nu värker mera än mina och är mera svullna. Stört omöjligt att klämma ner dom i några av mina skor.
Det måste alltså vara nån annans fötter!

STRETCHADE lääääänge innan jag gick och la mig. Men kom knappt ur sängen.
Sov som en stock i två och en halv timme när jag lagt mig. Sen började det krypa i kroppen och småkrampa.
Det vara nära att jag fick sätta mig på rumpan och hasa mig nerför trappen nu på morronen. Stel som en pinne.

Redan i trappen möttes jag av en obestämbar lukt...den kändes mera när jag närmade mig köket.
Letade febrilt. Tänkte att katten kanske lämnat en present nånstans om han blivit dålig.
I hallen STANK det. Letade runt.....Nej, inte kan det väl vara......

Jag kan säga att jag hellre kör in näsan i en häströv än luktar i mina dansskor igen!!!!!
Ut på altan åkte dom med en väldig fart.

Efter nästan fyra timmars dansande så troooor jag nog att jag lyckades omfördela lite muffinsöverhäng.
Nu tycker jag ju iofs om volanger och ryschpysch...och även om jag gör det och har valt att ha mina volanger runt midjan så kan det ju ibland vara roligt att byta "klädstil" till något mera strikt.

Nu väntar dagen....
Ha en bra sådan mina vänner:)

Kommentarer
Postat av: Babben

Ha ha ha!!!Häströv luktar nog ungefär lika illa kan jag tänka.Jag kommer ihåg hur dina skor brukade lukta:))FY!!!

Kram

2008-04-11 @ 10:40:45
Postat av: Mariann

Vad du skriver! Vad jag förstår så ska ni ha klänning i morgon? Vad kul! Jag har då mina egna fötter och min egen kropp. Det vet jag för jag KÄNNER igen den. Stretchade inte! Ha det så bra i morgon! Lär inte hinna tänka på er tyvärr. Kram!

2008-04-11 @ 18:08:21
URL: http://www.mariannlostinline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0