Energitjuvar :(

Ja nu är jag hemkommen från min fikaträff....det blev inte riktigt så trevligt som jag tänkt mig.
Hade fått veta av Mats igår när vi talades vid i telefonen att vi skulle ha ett litet typ möte.
Men vi hamnade långt från varann och hör ju så sabla illa så jag hörde inte vad folk pratade om.
Sen förstod jag inte en del resonemang.....
Det är konstigt att det finns vissa människor som kan trigga igång en så in i h-e
Så man mår dåligt! Jag bara kände att jag inte kunde stanna ...jag har nämligen bestämt mig för att inte umgås med "Energitjuvar" som får mig att må dåligt eller bli arg och sur. Som får en att gå och älta saker...

Alla har rätt att tycka och känna vad dom vill....OCH JAG KÄNNER SÅ HÄR!
Hoppas vi blir riktigt, riktigt många i den nya kören så vi inte hinner prata eller umgås...utan bara sjunga.

Sablar, jag hann visst få negativitet i mig i alla fall.....nåja det ska jag sova bort. Jag lovar.

I morron är en annan dag

Kommentarer
Postat av: Mariann

Hej till en annan och ny dag!
Först vill jag ändra en sak: det du skriver är inte shit!!!!!! :)
:)
Då skulle jag sluta läsa. NU.
De jobigaste energitjuvarna är dom som man faktiskt inte kan skippa. Pga släktskap eller så. Eller jobbarkompisar som man bör hålla sig väl med. Linedansare kan man ju se som ett alternativ *hihi*

2008-04-04 @ 13:54:51
URL: http://www.mariannlostinline.wordpress.com
Postat av: Gittan

Hahahaha ja du Marianne...Linedansare är ett släkte för sig....men vi har roligt:)

Kram

2008-04-04 @ 22:16:43
Postat av: Tessan och

MEN OJ DÅ!!
tur att jag inte kunde komma då ;) Energi tjuvar är något jag INTE orkar med just nu....
Måste träffa dig snart...
KRAMIZZZZ gumman....

2008-04-05 @ 23:21:16
URL: http://www.ackebus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0