Ett rejält snack....

...skulle jag vilja ta med den som beställt dagens väder här!!

JAG har alltså bönat, bett, svurit, härjat och hotat ...you name it....om att få lite värme och SOOOL!
Men lyssnar Han?!  Näe!!!! Eller också blir jag bara ignorerad...
Är det för att jag slutat gå i kyrkan? Eller för att jag sagt att en viss kyrka inom kort säkerligen kommer bli moské?

Nån annan knäppsatan har Han lyssnat på i alla fall.....och denne, hur tänker den?
"Idag skulle det vara trevligt med lite regn och hagel"  ????!!!!!!


Nä nu jäklar får det väl bli lite ordning på torpet!!

Om jag så ska behöva gå i gudstjänst på söndag.....vilket inte är troligt....


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jag körde en liten soldans här hemma förut och det lyckades en liten stund i alla fall! Men tydligen så är det någon jävel som är bättre på detta än mig och dansar regndansen... Kan du hjälpa mig att lite sol dans? Är vi två så kanske det går bättre?? =)

2008-04-14 @ 16:24:17
Postat av: Mariann

Jajaja, efter regn kommer solsken.
Den som inte upplevt regn får heller inte uppleva regbågen.
osv
Och vadå, här var det bra väder!
Alla kan ju inte få som dom vill, hur skulle det se ut? Tänk på bönnera!

2008-04-15 @ 09:19:19
URL: http://www.mariannlostinline.wordpress.com
Postat av: Mariann

Hoppsan, det ser ut som en "utskällning". Det var inte menat så.

2008-04-15 @ 09:20:37
URL: http://www.mariannlostinline.wordpress.com
Postat av: Gittan

Alla kan inte ALLTID få som dom vill....jag är glad om jag får som jag vill nån gång ibland:)

Kram

2008-04-15 @ 11:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0