Fasiken också...

Nån som har en brevlåda till skänks? Nån?!!! Locket på vår har gått sönder och ligger bara löst på....tidningsbudet orkar inte lyfta, lägga i tidningen och sen bara lägga över locket...nejdå, han slänger iväg det istället.

Nån som försökt bläddra igenom en dyngsur tidning? Där det knappt går att röra bladen förrän dom faller sönder.
Det har svurits lite här kan jag säga....

Men va mycket nyttigt man får lära sig!!!!!!

Som att det säkerligen är nåt förkylningsvirus som gjort mig fet HAHAHAHAHAHA
Att tuttarna tappat formen för att man började använda BH som ung HAHAHAHAHHA
Och att vin hjälper mot demens HAHAHAHA

Jag som trodde att det var tvärtom....att man blev lite glömsk av alkoholen men inte då...
Alla dessa fantastiska forskare, hur skulle vi kunna klara oss utan dom?!
Jag bara undrar!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

jahopp, då kanske man ska sluta använda bh då? hahaha :D

2008-04-09 @ 13:12:28
Postat av: Jeanette

Nu har jag fått svar på varför tuttarna hänger! =)

2008-04-09 @ 13:35:49
Postat av: Gittan

Visst är det bra tjejer?!
HAHAHAHA

Man lär så länge man lever ...eller nåt...typ

2008-04-09 @ 15:19:06
URL: http://Gittzyh.blogg.se
Postat av: Mariann

(En liten undran: hur hade tuttarna sett ut utan BH?)

2008-04-09 @ 16:45:20
URL: http://www.mariannlostinline.wordpress.com
Postat av: Gittan

Ja du Marianne...det förtäljer inte historien hahaha

2008-04-09 @ 16:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0