Fortfarande tisdag.....

Så tittade lilla solen fram igen...och jag ändrade snabbt middagsplanerna och gick ut en promenad istället, med näsan vänd mot solen. Så det blev snabbmiddag sen, stekt potatis, bacon och omelett. Inte världens nyttigaste men det funkar.
Pojkarna fick också lite vårkänslor och gav sig iväg för att fiska en stund. Sen gick dom på bio, dom fick fribijetterna som jag och Kicka fått, vi hann ju inte!
Kicka klarade moppeuppkörningen galant...helt prickfritt:) Dutti Kicka. I morron väntar det skriftliga provet.

Idag har jag strejkat från både mamma och pappa. Kände att jag bara behövde lite tid att bry mig om mig själv. Men lite ågren har jag:(

Ikväll fick vi lära oss en ny dans...en som jag önskat , Mustang Sally! Jätterolig!! Även om jag inte hade alla hjärncellerna hemma utan strutta omkring vänd åt fel håll ett antal gånger hihihihi Men det är ju det som är det fina i kråksången...man kan aldrig göra fel i line dance, man gör bara en egen variant.
Nåja det blir till att göra lite läxa till nästa vecka så inte Challe surnar till:P
Han var så snäll lilla ponken och tog utlärningen i början för att jag skulle hinna vara med på det mesta, var ju tvungen att åka tidigare för att hämta Kicka.

Det var så kul att träffa alla igen efter lovet...tänk vad man kan bli beroende av att träffa ett gäng människor man egentligen inte känner så väl. Men så pass mycket att man tycker jättemycket om dom och vill umågs!

Tack alla ni som tittat in här. Lite kul ....har fått veta att mina två brorsdöttrar också finns här. Vi har inte så mycket kontakt så det är ju lite kul att hålla lite koll på vad dom sysslar med:)
Jättegrattis till Jeanette som ska ha en liten igen!!!  Tänk vad man kan få veta  på ett sånt här ställe hahaha
Men vänta er inga stora hemlisar från min sida bara....åtminstone inga graviditeter....även om jag kan se ut som om jag vore i sjunde månaden efter en frossardag/kväll.
På tal om det.....ska nog sätta mig framför tv:n en stund och se om jag hittar nåt gott i godisskålen. De du Nettan som är sugen på allt hela tiden....och Nilla som bara äter GI ....ska tänka på er HAHAHAHA
Fast du är jätteduktig tycker jag! Skulle inte klara en hel dag ens.

Vet ni va - I´ll be back!

Kommentarer
Postat av: Ribecca

det är jättekul att ha dig här med så att man får höra hur det är med er, annars får man typ tvinga ur pappa allt!
hoppas allt är bra med er. :)
och säg grattis till kikka för moppekörkortet :)

2008-04-02 @ 00:59:03
URL: http://www.ribecca.blogg.se
Postat av: I-L

Tjoho,Gratta Kicka till kortet! Nu vill det till att hålla sig undan på vägarna:)

2008-04-02 @ 06:48:09
URL: http://illi.blogg.se
Postat av: Mariann

Din mamma och pappa mår också bättre av att ha en dotter som hämtat lite energi. Så ingen ågren!
Det är så kul att ha varandra! Nu ska jag till jobbet! Ha en bra dag!

2008-04-02 @ 08:21:32
URL: http://www.mariannlostinline.wordpress.com
Postat av: Jeanette

Gratta Kicka ifrån mig!

Godis är ju äckligt... Det ska vara glass! Pastasallad är jag fortfarade sugen på...

Hoppas allt är bra med er!

Kram

2008-04-02 @ 09:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0