Fortsättning....

Något hände och hälften av inlägget försvann....

Dagen som gick....

Fick en akuttid till läkaren åt Kicka. Hennes allergi och astma var jätteaktiv. Inga värden var bra och hon fick 7 mediciner med hem från apoteket. Sänkan var jättehög också så den här läkaren ska kontakta hennes magdoktor...troligen det som spökar och förmodligen blir hon inlagd ett tag igen.

Hämtade mamma och for till tandtekninkern. Hon fick lämna protesen över dan. Hon skulle prompt in på Ingeborgs bageri hahaha
Sen skulle hon handla lite att ha i frysen tills hon kommer hem från sjukan.

Åkte hem och slängde in en köttfärslimpa i ugnen och kokade potatis.
Hämtade mamma igen för att hämta protesen.
Lämnade hem henne och hämtade Adde för avlämning hos Stoffe.

Åkte till "Globen" för att träna uppvisningsprogram.
Fick åka ifrån för att hämta Peter från jobbet.
Sprang in och kastade i mig en potatis och lite "limpa" på stående fot vid diskbänken...
Iväg till ordinare dansträning. Och JA det gick bättre idag. Men det var en lättare dans:) Som jag hade koll på innan
Smet lite tidigare för att hinna hem till House,

Blev helt slut nu när jag satte mig ner, och frusen. Utanför fönstret vräker regnet ner.
Min kropp värker och jag är stel.

Det låter lockande att slänga in min vetekudde i micron och sen i säng.

Men först ska jag nog hänga tillbaka min drömfångare brevid sängen HAHAHA

Jag är jag och jag är som jag är....vi som hörs, vi hörs...och vi som ses,  vi ses

Natti alla vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0