God morgon!

Vaknade av att solen sken, innan klockan ringde. Känner mig riktigt pigg...än så länge.

Ska skjutsa iväg Peter strax....sen frukost...knäcke och vatten. Känner mig som en straff fånge hahaha
Mamma vill försöka följa med ut och handla idag. Vi får se hur hon känner sig när jag kommer dit.
Slänger in tidningen till pappa på hemvägen.

Ska göra en potatisgratäng till dom här hemma. Jag ska ju gå ut och äta ikväll:)
Det ska bli så trevligt! Ser fram emot kvällen.....
Måste bara prova lite kläder och se om jag kommer i nåt annat än dom gamla jeansen och mysbyxorna:D
Tjejen som skulle hämta mig har hoppat av i kväll så det blir inget vin till maten som jag var sugen på. Måste ta bilen:( Men jag är ganska van vid det här laget....och vin är ju inte livsviktigt;P Men det är MAT!

Ha en bra dag....ni som jobbar, försök titta ut på solen i alla fall så går nog dagen lite lättare.
Och ni - det är FREDAG!

Kommentarer
Postat av: Babben

Fredag och hockey.HEJA LHC!

2008-04-18 @ 11:31:45
Postat av: Mariann

Hallå, fryser om fingrarna? Du rakade väl för jösse namn inte dom också?? ;)Däremot skulle jag vilja haft håret klippt, inte rakat. Men jag fick inte heller pengar förrän idag och har ändå inte kommit mig för att boka nå´n tid. Vi ses i kväll!Summan av lasterna är ju konstant: alltså vad tar vi mer av då än vin? Män? Bara lite?

2008-04-18 @ 13:31:53
URL: http://www.mariannlostinline.wordpress.com
Postat av: Anonym

Hmmm vi får väl se vad kvällen bjuder på:)

2008-04-18 @ 15:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0