Hälften försvann....

Jo glassen....smakade inte rom. Dom russinen måste varit dränkta i hembränt. Sablar i den!
Hade jag blivit stoppad i en poliskontroll hade jag åkt dit för rattfylla.
Kickas kompis tog över glassen och höll med....jösses vad vi skrattade. Snacka om lättroad:)

Det här skulle varit färdigskrivet för länge sen var tänkt....men jag tog en paus.
HAde tänkt sitta i solen en liten stund, sen fixa diskmaskinen, torka köksgolvet och åka till tippen.
Handla lite som mamma vill ha från en annan affär, åka till pappa....

Men jag slapp allt det...för ett tag i alla fall:)
Fick oväntat besök av MArianne(lost in line) Hon ville ha fika på min altan och kolla in dansgolvet hihihi
Jag är lika ovan vid främmande som presenter:D
Skäms ju för hur vi har det som alla vet som känner mig. Men om man kan acceptera mina känslor och kan vistas utomhus så tar jag gärna emot gäster.
Nu har vi fikat Kickas goda kakor och miffins(och fyllt på muffinsöverhänget), pratat lite goja, skrattat, klippt stjärtlappar(hahahahaha). Och kanske lyckades hon snörvla över lite baciller också, men det gör inget i så fall.
Tycker så mycket om henne!

Mitt i alltihop ringde Krister. Som jag också tycker väldigt mycket om:D
Han har hjälpt mig och min familj så mycket så jag undrar hur man nånsin ska kunna ge igen
Han ville att jag ,med hjälp av linjal, skulle mäta tjocklek på rören i källaren som sprack och orsakade översvämmning i somras. Han tänker nämligen fixa det nu så att jag kan plantera lite blommor och vattna dom utifrån så jag slipper bära ihjäl mig. Tänk vilka omtänksamma människor det finns!

Sonen har också minst en sån god vän....Jocke som igår kom för att hålla honom sällskap och pyssla om honom lite.
Idag kom han med tidning och film. Hade handlat och ställde sig här och gjorde makaroner och köttfärssås till dom!
Nu ska dom stötta varann för att komma igång med motion och vikten...gulligt av två tonårskillar eller hur?!

näe nu är det bäst att jag sätter fart så jag hinner allt jag tänkt....måste ju hämta mamma och Peter också innan grillen tänds.

Imorron är det pyssel på NBV och dansträning..TJOHO!

Tjingeling:D

Kommentarer
Postat av: Mariann

Just det. Det blir Bosse´s! Fikat satt perfekt!Jag klarade Ö&B:s kassa ganska bra. Även Rustas. Tygfabriken blev klart dyrast!

2008-04-25 @ 20:51:20
URL: http://www.mariannlostinline.wordpress.com
Postat av: Mariann

Jo, hälsa familjen. Hoppas jag får träffa resten också sen.

2008-04-25 @ 20:52:15
URL: http://www.mariannlostinline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0