Hej och hå

Tror ni inte bilaset gick sönder idag igen!!!!
Gick inte att starta....nyckeln bara snurrade runt....tändningslåset kaputt!
In på verkstaden - igen!
STRESS - igen
Hade ju hämttider att passa....och så lite dans.
Men det blev bara lite...."Crazy foot mambo" och det var precis vad jag hade idag..."crazy foot"

Men jag var ju inte sämre än att jag fick skrattanfall i alla fall:) Det är så roligt när det går åt h-e...ibland....som idag:D

Nästa gång bilen går sönder så ska jag knacka hål i golvet och göra Flintabil av den....

Fick våra fina scarves som Mariann sytt till oss!! TACK snälla du.

Och så kom Nettan i en såååå fin hatt....turkos från Glitter för 99:-
VILL OCKSÅ HA!!!!!
Har en som är för liten och en som är för stor:( Vill ha en som passar så man slipper tänka på om hattskrället ska ramla av när man virvlar runt.

Nu kan ni sluta läsa som inte är intresserade av onödigt vetande!!


Ibland händer det (trot eller ej) att även om man är rund (vilket också är en form!) så har byxorna en förmåga att hasa ner....man behöver helt enkelt ett skärp/bälte.
Man måste dra åt så pass hårt så byxorna sitter uppe....problemet är då att "degen" liksom hänger över
Hänger ni med? Ni fattar vad jag menar?

Ok....

EN SÅN BH HAR JAG GÅTT OMKRING MED IDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Men nu jäklar åker den i soptunnan med buller och bång.....eller åtminstone lite resårfjong:P

Kommentarer
Postat av: Tessan och

Hej min lilla Zoombie;) Ha ha degen hänger över...resårfjong??? kan ju tolkas som man vill....

Pussar och kramar!!
Kom och fika hos mig snart!

2008-04-29 @ 21:55:41
Postat av: Mariann

Ibland skulle man ju vilja slänga "degen" i soptunnan! ;) Jag har dock inte problem med BH deg, så den skulle jag kunna ta lite av. Det såg inte bra ut med din crazy foot :(
Jag skulle nog också vilja ha en så´n hatt. Ska vi använda dom i uppv.gruppen måste vi ju alla ha. Men idag har jag inte en chans att åka till sta´n. Christina behöver mycket hjälp att göra i ordning i huset innan visningen. Så det går nog åt hela resten av da´n efter jobbet. Det blir nog ingen brasa då. Ha det!

2008-04-30 @ 05:50:36
URL: http://www.mariannlostinline.wordpress.com
Postat av: Mariann

http://mariannlostinline.wordpress.com/2008/04/30/ordlos-onsdag-11/
apropå scarves

2008-04-30 @ 05:51:57
URL: http://www.mariannlostinline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0