I mål!

Nu har jag kommit till base camp!! Gud vad stolt jag känner mig:)
Stod vid öppet fönster och strök....sen när det började bli väl långtråkigt så började jag sjunga.
Tur man bor som man gör hahahaha
Kissen som låg och sov gick ut:D

Nu måste jag iväg och köpa mat till mamma...fasen också, mitt i värsta rusningen. Brukar försöka låta bli dom värsta köerna....

Tror vi måste gå ihop oss om soldansen hör ni....verkar som om regndansarna tar över...:)
Och du Marianne, bönnera behöver inget oegn än dö hihihihi
Får man se dom tight fitting jeansen ikväll månne?

Själv märkte jag när jag strök att jag är mellan två storlekar. Massor med (stryk) kläder som jag inte kan ha.
Det verkar vara lättare att gå upp i storlek än ner....hmmm
Märkte också att jag är en vandrande reklampelare för Kapp Ahl!!!  Lite sponsring??!! Nån som har nån kontakt?

Kommentarer
Postat av: Tessan och

Jaha var det det jag hörde...det lät som om det var något larm som gick...men det var ju du som sjöng!!
Ha ha skojjar med dig
Kramis gumman!

2008-04-15 @ 21:06:51
URL: http://www.ackebus.se
Postat av: Gittan

Tessan.... det kan gått va mig du hörde, när tom katten gick ut hahahaha

2008-04-15 @ 23:22:39
Postat av: Jeanette

Kan vara jag som "råkade" trampa på några spindlar igår... Så skäll på mig om det regnar...

2008-04-16 @ 09:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0