I morron är en annan dag...

Och nu är det den dagen!
Känner mig pigg idag och alla verkar vara på ett strålande humör här hemma:)

Har varit iväg till pappa medans familjen sov sin skönhetssömn....jag har gett upp för länge sen:P
Nu ska jag äta en god macka....känner mig riktigt harmonisk idag hahahaha

Ibland är det bara så skönt att få härja av sig!
Och tänk att det finns dom som vill lyssna...eller läsa:)
Tack för att ni finns....och tack för alla uppmuntrande kommentarer och snälla mial:D

Det är ju så när man har en familj där alla är sjuka och bara en har körkort...i det här fallet JAG.
Ingen av dom kan ju gå till bussen (Kicka gör ju det är hon är ok!)

Troligen väntar ett sjukhusbesök senast i morron igen. Kicka är kass - igen!
VAd bra det gick att prova utan medicin!!!! Snacka om att ha försökskaniner....

Snart ska jag dansa igen....träna på introt ordentligt med hatt i handen! Jag kommer tappa den, jag känner det på mig. Och så blir det lite snack....om praktiska grejer...tänk nu är det bara en vecka kvar....tävlingsnerverna är redan i olag. Hur kommer detta gå?!

Kommentarer
Postat av: Mariann

Hej till en ny och glad dag!
Hur blev vidundret till moppesits? Fel?
"Bannor" från hemtjänsten: det fattas grejer hos farmor och kläder passar inte mm. Inge klarar inte riktigt sån´t. Så... ja, just det! Det har jag gjort nu på fm.
Pratade med mamma och efter en virrig redogörelse förstod jag: hon hade haft besök av min bror med familj(fru, baby+hennes 12 åringa dotter) och hennes föräldrar. Mamma och hennes föräldrar blev kvar själva och lyckades med att missförstå mm mm så nu umgås de inte. Min svägerska vill inte träffa mamma och inte sina föräldrar, säger min mamma. Jaha? Skrivit ett långt mail till brorsan med familj och talat om att jag vill inte lägga mej i men vill vara en del i deras familj. Hoppas ..... Skrivit en mail till bara brorsan med lite undringar. Det har jag också gjort nu.
Jo, jag såg inspelad gudstjänst på TV från vår kyrka. Riktigt bra!
Klockan är bara 12.30!
Så Gittan! Tack för att du läser och lyssnar och finns där!!!
Älskar dej!!!

2008-04-27 @ 12:31:33
URL: http://www.mariannlostinline.wordpress.com
Postat av: Gittan

Åh missade gudstjänsten från er kyrka...hade tänkt se den:(
Det är inte lätt med familjeförhållanden du vännen...och det där med "krav" från hemtjänst eller vårdhem, det kännar jag igen!!
Håller tummarna för dig..

Muffen är inte provad än...inställd i lågårn igen hihihi

Älskar dig också...puss och kram

2008-04-27 @ 13:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0