Ibland har man turen på sin sida!

Hämtade Kicka på stan och undrade vad som hände?
Så mycket folk och poliser och avspärrningar....visst ja Kungen, Drottningen och Victoria var ju på besök här i Linköping idag.....tänk att så mycket folk ägnar tid i snålblåsten bara för att få se en skymt av dom?!

Mamma och pappa var ok...allt lugnt och fridfullt:) Handlade lite till pappa och då träffade jag Johanna som jag inte sett på läääänge. Då kunde jag passa på att ge henne en grattiskram rent fysiskt och inte bara skicka en via kablar.

Var med Adde hos tandis, hade inga hål!!! Han var glad och nöjd.

Åkte hem för att laga lite mat...den hann inte bli färdig innan jag skulle hämta Peter så jag/vi väntar otåligt nu på att det ska bli klart.
Är såååå hungrig, skulle kunna äta en hel älg. Man håller sig ju inte mätt så länge på knäckebröd:)

Letade i frysen....eller leta och leta, det ekade nästan i den när jag öppnade. Men jag hittade några kycklingfilér i alla fall. Ett paket Kelda tomatsås och en liten bit fetaost i kylen och vips så blir det en festmåltid denna för övrigt fattiga dag. Med klyftpotatis till.

Och nu till det allra bästa.....det som överskriften handlar om...
Fick för mig att rensa ur ett skåp. Och där, låååångt in hade jag gömt men glömt, en chokladask från i julas!!!!
JAg kollade datumet och den går inte ut förrän i maj så det är lugnt!!!

Men fattar ni, just idag när jag vill ha massor av godis:D LYCKA säger jag bara.
Fast den får jag ju inte ha själv alltså, men ändå....

Kollade in garderoben. Funderar på om jag ska ha klänning i morron när  jag ska ut och äta med mina dansvänner.Det var länge sen jag hade det....har inte känt för att fixa till mig direkt.
Klänningen som jag i så fall tänkt kostade mig 37.50:) Men jag har inte vågat använda den. Den är för urringad!!!!
Har ju inget att fylla ut den med längre!!!!!!!!!!!!!!!! Får väl ta på mig nåt under i så fall hahahaha

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Att en choklad ask kan göra en så lycklig! Jag vet hur det känns!

2008-04-18 @ 11:35:32
Postat av: Mariann

Det kan var lycka att dela med sig av chokladasken också. Iaf inte dåligt samvete för att man inte gjort det. Funderar också på klädsel till kvällen, kanske kjol eller klänning.

2008-04-18 @ 13:27:13
URL: http://www.mariannlostinline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0