Idag blir det lite jäktigt

Står mycket på schemat idag! Flera tider att passa, en del ganska nära varann.
Men det har gått förut och kommer gå idag också.

Är det vädret som gör mig så seg idag tro? Ser ut som om det ska bli snö!!! Vill inte ha!
Sov lite dåligt iofs...planerade dagen istället:) Så dumt va?

Det var inte så roligt så länge...hämtade hem Stoffe igår kväll hahaha
Så idag kommer nog Adde på middag igen:D

När jag körde upp på gården i natt så var det sååå mörkt...men i buskarna skymtade jag stora kissen.
Han såg ut att gå väldigt illa, trodde han var skadad. Han liksom släpade sig fram.
Men när han kom fram till mig så såg jag - han släpade en stor hare i munnen!!
Snacka om duktig jägare! Mätt blev han tydligen också för han har inte kommit in än för frukost:)

Nähä nu har jag inte tid med det här längre...måste ge mig iväg!

See you on the road:P

Kommentarer
Postat av: Babben

Fy, vilken kisse! Stackars hare,"Bubbis" skulle bara veta att vi har två harar som bor på vår innergård.Dom är sååååååå gulliga.

2008-04-08 @ 10:38:22
Postat av: Jeanette

Äckligt! =)

2008-04-08 @ 10:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0