Ingenting ....

Typ ingenting händer idag heller....ännu mindre än igår. Rätt skönt faktiskt:) Inga större krav.....bara flyta med.
Ska bara till mamma och pappa(ovanligt va?)....åka till sonen med blåbärssoppa(kräks igen....ovanligt va?)
Laga lite mat....falukorv med mos. Det blir jättegott om man skivar korven och lägger i en ugnsform. Skivar lök och mango(jo ni läste rätt) och lägger över. Sen blandar med creme fraich med en påse pulver......tror det är findus eller nåt, ni vet såna där mixer som finns med fiskgratäng och chili con carne mm....det finns en sån för korv.
.....lite annorlunda. Lite majs och en tomatsallad till, mmmm va gott.

Mamma ska ha isterband och stuvad potatis. Imorron får hon resterna av vår korv, om hon vill ha:)

Jag ska deklarera åt mamma och pappa oxå så är det gjort. Addes och min fixade jag förra veckan.
Peter ska alltid vänta till 23.55 sista dan och sen lämna in den själv hahahaha hans tradition.

Näe jag måste ställa mig i köksdelen och "känna" in dansen från i måndags....den gnager och gnager och gör mig galen snart. Fick ingen koreografi och minnet är ju inte det bästa. Men jag har fått ihop några fler steg nu :D
Skam den som ger sig!

Vi hörs och störs

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha en underbar onsdag! Titta gärna in på min blogg.

2008-04-16 @ 09:51:50
URL: http://framtidstankar.blogg.se
Postat av: Maja

kika gärna in på min blogg
är ny här i bloggvärlden :)

ha en underbar dag.

2008-04-16 @ 09:54:24
URL: http://hall00n.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0