Inget särskilt

Idag händer inget särskilt...tror jag. Optimistisk va? hihihi

Fått iväg familjen, fått i mig ett glas juice och en rostad med ost och rädisor.
Nu väntar ett BERG med stryktvätt. Jag gillar verkligen inte att stryka. Brukar ta lite då och då när man behöver nåt.
Men just nu är det Mount Everest så jag måste verkligen ta itu med det....så länge armen håller.
Har svårt att stryka med vänster.

Var hos pappa med kåldolme igår innan träningen. Han åt upp nästan alltihop....där ser man, bara han får lite hjälp så.
Mamma fick korv stroganoff. Idag vill hon ha fläsk och löksås:) Verkar som hon fått tillbaka lite aptit.

Soldansen igår hjälpte!!!!!!!!!!!! Så jag satasar på det ikväll också hahahaha

Kommentarer
Postat av: Mariann

Stryker gör jag bara när jag absolut måste. Fick nog när jag jobbade som au-pair. Då strök jag t o m trosor. Ibland inte tillräckligt ibland för mycket så dom ändrade färg ;). Dessutom bytte karln skjorta två gånger minst om da´n.
Jaha, och vem fixade soldansen??? Bara undrar???
Jag ska åka och köpa Tight Fitting Jeans och förhoppningsvis träffa lille Elias, brorsbabyn, innan Soldansen (?) i kväll. Vi ses!

2008-04-15 @ 09:26:01
URL: http://www.mariannlostinline.wordpress.com
Postat av: Gittan

Min brorsdotter och jag fixade soldans igår....och den räckte hela förmiddan, så det så.
Men du kanske kan hjälpa till lite idag? :)

Ses om några timmar....

2008-04-15 @ 11:56:27
Postat av: Jeanette

Jag åt stekt fläsk med löksås igår! Såå gott! Funderar på att äta det idag med...

2008-04-16 @ 09:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0