Ja vad ska man säga...

Hur man än vänder sig så har man rumpan bak?!
Att man inte får känna/tycka/säga eller skriva vad man vill för att det finns dom som kan missförstå?!
Jag kan inte göra något åt det tyvärr:( Om man nu vill tolka saker på sitt sätt och inte lyssna på tanken bakom så....
Att jag älskar min bror och saknar honom står jag för fortfarande, bara så att ni vet. Och ingen kan ta det ifrån mig!

Tack Lotta för att du förstod och tog det på "rätt" sätt:) Tänk att saker kan ta så konstig vändning....en helt annan än vad man kunnat tro.

Tack alla vänner som hört av sig angående min "familjesåpa"..trots att ni inte känner oss eller vet vad som ligger bakom så har ni varit stöttande och förklarat hur ni som utomstående tolkat mitt inlägg. Och tänk att inte en ända av er har lyckats misstolka?!

Kommentarer
Postat av: I-L

Ja du, visst är det märkligt! Först blir man ombedd att säga vad man tycker sedan får man sota för att man inte tycker lika som de personer som bad om ens åsikt...Märklig värld vi lever i, eller annars är det jag som är märklig som bryr mig om de mina *du vet*. Sluta att bry mig kommer jag nog aldrig att göra,,,men har beslutat mig för att inte slösa mera energi på dom som jag trodde stod mig nära...Från och med nu går energin till dom som jag säkert vet finns kvar!!
Ha en bra dag / hälsa alla huliganer i familjen..Kram

2008-04-09 @ 06:52:05
URL: http://illi.blogg.se
Postat av: Gittan

Tack vännen för att du finns....

Kram/Gittan

2008-04-09 @ 09:11:30
URL: http://Gittzyh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0