Klubbad säl

Precis så kände jag mig efter maten. Vet inte vad som hände....nån släckte lampan, drog ner rullgardinen...you name it.
Kändes som det var mitt i natten och hade kunnat gå och lägga mig....
Tittade på Parlamentet istället....tänk jag sa till ungarna att idag vinner det röda laget, det räcker att Robert Gustavsson visar sig så blir det så.
Jag tycker verkligen att han är rolig, men på sista tiden har han spårat ur lite tycker jag allt. Lite plumpna skämt emellanåt...gubbsjuk? Kanske det:)

Själv blir jag ju bara yngre med tiden. Mentalt i alla fall hahaha
Fick ju bli vuxen så sabla fort....var så lillgammal när jag var liten. Så det tar jag igen nu, som tonåring även om jag är 25 på pappret:P
Känner mig som en fucking queen vissa dagar. Fast bara på låtsas alltså....

Fattar inte varför mina ben värker så....och ryggen ....bla
Inte kan det väl ha blivit lite för mycket dans på sista tiden? Näe, trodde väl inte det.....det är ju så nyttigt med motion
Men jag tror jag strejkar i morron och går på´t på tisdag igen....vill inte utmana ödet till lördag.
Hårdträning på torsdag med ju.....

EFTERLYSNING!

Det finns inte nån som har en svart cowboyhatt att låna ut till mig på lördag?
Den måste vara svart!
Min kohatt blir lite väl mycket i tävlingssammanhang kom vi fram till idag.....likaså chapsen....men kobenen tar jag med mig HAHAHAHA

Nån som kan ge förslag till hur jag ska ladda i veckan för att orka med kommande lördags bravader?!
Och säg inte vila eller sova bara....jag vill ha andra förslag.

Nu är helgen snart slut....för denna gång....gick rätt fort va? :D

Kommentarer
Postat av: Mariann

Det är klart du lånar min hatt! Har inte tänkt servera på bröllop med den på ;)
Alltså när jag skulle åka Tjejvasan laddade jag med att äta pasta till förbannelse. Kan det hjälpa tror du? Ingela har väl annars en del aloe produkter som säkert kan vara bra.

2008-04-27 @ 22:02:32
URL: http://www.mariannlostinline.wordpress.com
Postat av: Anonym

Tack Marianne! Bara jag kan ha din hatt:)
Jag kanske är lite tjockskalligare än du hahaha
Men jag provar gärna!
Och pasta....vill inte jag ha!! Men tack för tipset.
Och Ingelas heat lotion har jag redan tänkt på....börjar ta slut i tuben bara:(
Får se om jag kan snugga åt mig några provförpackningar;P

Kram/Gittan

2008-04-27 @ 22:13:24
Postat av: Mariann

Jag tar med den på tisdag. Har sytt scarfsen färdiga också. Har inte Ingela nå´t som man dricker med aloe vera i? Nu stänger jag för idag. Natti natti

2008-04-27 @ 22:40:33
URL: http://www.mariannlostinline.wordpress.com
Postat av: Grammis

Synda!!
Köp en typ Big Pack (eller nåt annat syndigt),
sätt dig på altan i "solskinet" (ska komma mycket av den varan nu i veckan),
lägg upp bena och prata med katten!

2008-04-27 @ 23:40:57
Postat av: I-L

Vila eller sova gumman det får vi göra när vi är nerpetade under mark *kanske* om inte grannen bredvid behöver hjälp....Ladda med en eller fler av de goda *hick* häng lite i hatthyllan det gör gott för både ben och märg...Hihihi

2008-04-28 @ 06:38:22
URL: http://Illi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0