Lilla mamsen

Mamma ringde förut och sa att kom inte till mig idag!!!
Jag såg på dig igår att du behöver vila, så gör du det så ses vi i morron istället.

Så jag gjorde som både mamma och Grammis sa...vilade ...i en stol i "solskinet"
Men jag somnade inte denna gången...hade full sjå att hålla mig fast i stolen så jag inte skulle blåsa av!
Idag fanns det fan ingen lä nånstans...tycker det är lite ruggigt också:)

Fryser om fötterna fast jag har både strumpor och skor hihihi

Mariann - vilken osis att du inte följer med till Stockholm! Vi skulle behövt dig som tolk för att psyka motståndarna!!!!

Har ju känt av tävlingsnernerna i flera veckor...men inte idag. Kan det kanske hända att kroppen känner på sig att det inte blir nån tävling av för min del så jag inte behöver vara nervös helt enkelt?!
Även om jag nu inte kommer kunna delta så kommer följa med upp!!!! Även om ni ska behöva putta ur mig ur Miras bil, och jag sen får släpa mig fram!!!

Kommentarer
Postat av: Mariann

No, olis se ollut hauska olla mukana muutenkin.
Jaha, fel språk. Ja, nog hade det varit roligt att vara med annars också.

2008-04-29 @ 12:36:09
URL: http://www.mariannlostinline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0