Lurad på sovmorron

Visst hade väl Peter och Krister fixat bilen igår kväll när dom höll på och pulade!
Han bara lurade mig att jag skulle slippa skjutsa på morronen. Där rök min sovmorron jag hade tänkt mig.
Men han ska allt få igen....

Lämnat av alla familjemedlemmar där dom ska vara så här dags.
Satt igång en maskin tvätt och en med disk.
Torkat köksgolvet.
Steker köttbullar

Sen ska jag ringa en massa igen....det är nog snart kilovikt på det där blomkålsörat.

Mamma ville ha lite gott hemhandlat. Vit saltgurka och norrbodakorv bla....och jag ska ta med lite mat från Oscars eller Wiktors så hon få lite mat isig. Hon har inte ätit sen i fredags lunch.
Ska kolla så pappa får i sig nåt också. Igår hade han inte fått det.

Färgade Kickas hår igår kväll, nu är hon mera lila...som hon vill vara:)

Monica ringde mig och sa att jag får åka med dom till Stockholm den 3:e...:D Alltid roligt att åka i samlad trupp när man ska iväg. Skulle ju få åka med Mjölbykvinnorna annars, jättesnällt. Men vi ses ju där sen...
Jag kommer vara supernervös. Det blir ju min första tävling, även om det är i lag. Men desto värre....då sabbar jag ju för alla om jag gör bort mig!!!!!
Men det är ju  några veckor kvar dit....mycket övning kvar ....tack och lov

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0