Måndag

Ok tror det blivit lite fööör mycket av det goda...har knappt fått en blund i ögonen i natt pga värk:(
Så jag hoppar över dansandet ikväll....men SKA gå i morron.

Jösses, jag har DRÖMT dansuppvisning dom stunder jag nickat till!
Att det ska va så svårt att få ihop fötter och lite armvift! Och så ska man försöka hålla sig på linjen också!!
Jag är ingen Linus på linjen direkt....smiter så fort jag får en chans:P
Och fuskar som fan med stegen när jag känner att det börjar ta emot i kroppen.
JAg kommer sabba, jag känner det på mig!

Challe....nu har du ju avslöjat vårat hemliga vinsttrick! Att vi ska blända alla med KNALLGRÖNT hahahaha
Trodde inte att du läste här ens en gång:) Din lilla filur:)
Jag har bara sagt att jag köpt nagellack i en knallfärg, men inte vilken.....hmmmm din mors ögonskugga passar nog bättre ihop med lacket än min....

Jag håller på att klia ihjäl mig på min arm. Tydligen allergisk mot humlor också.
Geting och bistick vet jag att jag inte tål.....det gör såååå satans ont och sen kliar det i flera veckor och blir svullet och rött runt om.
Häromnatten brändes jag av en humla i sängen kl 04.00!!!

Peter bara skrattade åt mig....de senaste tre åren har jag varje sommar fått flera stick av dessa kryp som attackerar mig nattetid i sängen!!!

Okej att man oftast får ett stick i pälsen i sängen, men detta är ju larvigt!!!

Nu ska jag iväg och betala räkningar...mindre kul. Tänk om man hade lika mycket att leva för som man sätter in till räkningar!!!

Tack för tipsen som kommit in....Grammis tips låter ju helt kanon HAHAHAHAHHA
Men vad säger dansbossen om jag degar till?! :P

Ha en fantastisk måndag vänner

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Nu har jag oxå hittat till din blogg... eller snarare tagit mig tid att sitta ner o läsa lite =)
Jag tycker man får dega till lite, annars kommer man inte orka när de väl e dax.

kram

2008-04-28 @ 14:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0