Min alfabetslista

Såg en rolig utmaning i ett inlägg:)

A:  Alltid på språng (oftast i alla fall)
B:  Bor i "huset som Gud glömde"
C:  Clowner gillar jag :)
D:  Drömfångare ....har jag snöat in på
E:  El är jag beroende av
F:  Fisk - me like
G:  Gittan kallar dom flesta mig för
H:  Hitler var ett big ass
I:  Ilona är den skönaste präst jag vet!
J:  Julen älskar jag!
K:  Knäpp humor---en del av mig
L:  Linedance har blivit min grej liksom(sjukgymnastik av världsklass!)
M:  Mamma älskar jag otroligt mycket
N:  Nästäppa är trist:(
O:  Otroligt jobbig (enligt vissa)
P:  Photoshop - har jag aldrig förstått mig på
Q:  Que?
R:  Robert Gustavsson ...det är grabben det:D
S:  Surpuppor som inte kan bjuda på sig själva är trista
T:  Tänker så det knakar jag när jag försöker pussla ihop vardagen
U;  Urinvägsinfektion är mindre roligt...ajsing bajsing
V:  Vatten är en underbar lyx...
W:  Wacko?!
X:  X-ray strålar har jag fått i mig ett par stycken
Y:  Ylletröjor sticks!
Z:  Zombie...Kicka är GRYM på den på sing-star!
Å:  Årsmöten - är inte roliga...lyckas alltid bli invald i nån styrelse, även om jag försöker göra mig osynlig i nåt hörn
Ä:  Ärtig kan man väl knappast kalla mig hahahaha
Ö:  Önskar mig så otroligt mycket...som jag aldrig nånsin kommer att  få:(

Kommentarer
Postat av: LinnéaK

Hej :)
Tänkte bara säga att om du har tid och lust så får du gärna lyssna på mig, sjunger & spelar, i min blogg..
Ha en bra kväll!

2008-04-09 @ 23:02:32
URL: http://LiinneaK.blogg.se
Postat av: Katie

Oh, clowner tycker jag inte alls om!
Jag gjorde också nyss samma lista. Den var ganska rolig! Behövde något för att göra stämmningen bättre.
Ha en trevlig kväll!

2008-04-09 @ 23:07:45
URL: http://katie.blogg.se
Postat av: linnea

svar: hej, Ja, de är väl ok att du gör den (: ha en bra dag.

2008-04-10 @ 08:22:48
URL: http://linneastyle.blogg.se
Postat av: LinnéaK

Tack så mkt :) Roligt att du gillade det!

2008-04-10 @ 11:00:50
URL: http://LiinneaK.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0