Mitt i natten....

Åh vad jag är trött!!!!
Har inte hunnit med den här dumburken idag.
Röjt på altan och kört skräp till tippen. TACK till Krister, Lillemor och Marcus för all hjälp!!!
Men visst smakade det bra med fika på altan sen :)

Var hos pappa som var hur pigg som helst, inte sett honom sån på flera år!!
Pratade sport, rullade fram till fönstret för att titta på dom rosablommande vackra träden utanför...skämtade och skrattade. JAg var helt tagen....
Pratade med mamma i telefon, hon lät inte lika pigg. Ska till henne imorron.

Gjorde potatisgratäng med fläskfilé och sallad till middag. Adde kom hem för att äta med oss:)
Sen stressade jag iväg till vår dansuppvisning i Vidingsjö.
Det gick väl lite sisådär om jag ska vara ärlig, och det ska man ju.

Vi är inte riktigt färdigövade med det nya programmet, det sitter inte så tight än....men det var ju en utmaning ahahahaha
Tyvärr var det i början på festen och folk var för nyktra än.....det brukar va lättare när folk är onyktra för då minns dom oss inte dan efter hihhihi

Men jag fick känslan av att det inte bådar gott på tävlingen!!! Bara två veckor kvar!!!!!!!!!!! Shit pomme frites....jag kommer vara bajsnödig ända tills det är klart!

Imorron åker dom flesta av dansvännerna på danskryssning. Jag min fegis vågar inte åka båt så jag får stanna hemma. Dom skulle sms:a med jämna mellanrum och uppdatera mig om vad som händer hahaha dom är väl för gulliga:) Jag hoppas verkligen att dom får vackert väder(inget gung) och massor av rolig dans med bra danslistor...helt enkelt en jätterolig resa!
Vi ses på tisdag igen när vi har öppen dans....hur många av dom kommer med skoskav och blåsor på fötterna då måntro:D  Vem vet , jag kanske är trögst av alla;P

Nu är jag så trött så tom händerna håller på att somna.....nu ska jag nanna kudden. Natti

Kommentarer
Postat av: I-L

Kul att det är mera fölk som är vakna så här dags:) Jag har precis kommit hem från en taxi tripp. Nu är alla på plats i sina respektive hem så nu är det min tur att koppla av en stund innan jag kramar kudden. Sov gott!!

2008-04-20 @ 01:12:21
URL: http://illi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0