Mitt på dan...

Vet inte när jag hade det så tyst och lungt hemma sist.
Är alldeles ensam. Peter jobbar, Kicka är i skolan. Stoffe tog sin dator och åkte till sin bror igår kväll för att "bo" där.
Hmmm undrar hur länge det är roligt:)
Ingen har knackat på dörren (det brukar det inte iofs) och ingen har ringt. Det är mindre ovanligt.
Har suttit och läst och bara varit.
Ja ok jag var ju här imorse...lyckades ju jaga upp syrran, alltid nåt HAHAHAHAHA
Första gången jag fick nån respons där:D
Skämt åsido....
Mitt hembesök som jag planerade blir inte av...sjukdom.
Ska iväg till mamma och pappa snart.
Och så hämta Kicka i skolan....

Stoppa nåt i magen...lite soppa tror jag det blir idag.
Sen är det danceshoes on....eller önskar jag hade ett par, men det går att dansa i nästan vilka skor som helst:)

Livet flyter på.....typ i slowmotion, men ändå:P


Kommentarer
Postat av: Linda

jag och Andreas såg din brumme när den stod parkerad vid station idag :D då sa jag: nu är nog Gittan och dansar lite ;) hihihi

2008-04-07 @ 21:22:24
Postat av: Mariann

Hoppas resten av dagen blev bra. Du lät så avkopplad så det var roligt att läsa. Vi lär ju ses i morgon! Kram! Sov gott!

2008-04-07 @ 22:17:43
URL: http://www.mariannlostinline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0