Morning has broken

Och det känns som om halva min kropp (minst) är lika broken den!
Tittade på klockan sista gången 04.18...pip, pip, pip...7.00 ringde den och det var dags att gå upp.
Nu vet jag hur en riktig zombie ser ut för jag såg en när jag tittade i spegeln. Det ska jag inte göra om!
Hualigen!
Vad står på schemat idag då....mamma - pappa - banken - apoteket
Lämna tillbaka ett spel som Kicka ångrar att hon köpte.
Sen vet man aldrig!!!!

Stoffe och Jocke ska städa hans rum idag har dom bestämt. Tänk om det smittade av sig neråt?!
Alltså att dom fortsätter i köket och vardagsrummet....men det är inte troligt:)
Ska göra en kraftansträngning och plocka ur diskmaskinen snart. Vet att det låter skitlöjligt men det är faktiskt en ansträngning att böja sig (ryggen) och att plocka in överst i skåpen (armen)

Middag idag då...ja kommer inte Adde så kan vi äta ost/skinksallad, det är jag sugen på.
Tänkte först på soppa och pannkakor men jag orkar inte stå och steka så mycket som behövs. Tar en halv evighet.

Jösses så däven jag känner mig...gääääsp

Dags för påklädning av ett stycke karl och så skjuts iväg till jobbet.

Återkommer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0