Myror i brallan?

Ja man kan undra var fasen jag fick den energin ifrån ikväll?! Det var länge sen jag så alert kan jag säga....tror det var ett och annat ögonbryn som höjdes bland dansvännerna hahahaha
Det kan ha varit powernapen i solen iofs....förresten ser jag inte ut som en tomat, fick jag höra av flera:)
Det kan också vara att jag saknat dansen igår....och att jag visste att dom andra dansat sjukt  mycket på båten, hade ju lite att ta igen.
Jag hade gryyyymt roligt i alla fall....sprallig som sjutton....år ....eller inte....hmmmm
Imorron bitti lär jag känna mig som 70...år....en mulen dag och i motvind!

Fick present idag på dansen!
Tack snälla Kristina och Evelina för sockerkakan. Den fick jag för att Kristina tycker om att läsa och blir glad av min blogg...blir riktigt rörd. Det är ju inget märkvärdigt som händer här precis....förutom när det ramlar in lite anonyma kommentarer då hahahaha

Ser fram mot vår pysseldag på lördag. Det är jättetrevligt! En massa dansvänner som träffas och pratar och fikar och äter....pratar, fikar och äter....pratar....ja och så pysslar vi också.
Det har blivit ett antal drömfångare nu...och lite handscuffs och chaps mm....dekorationer på västar  smycken mm
Meningen var ju att skulle göra westerngrejer men det blir lite av varje. Den här gången är vi ett gäng som ska försöka hjälpas åt med att sy gammaldags westernklänningar/kjolar till våra uppvisningar bla

Och så ska vi ha uppvisningsträning också mitt på dan så vi inte stelnar till:O

Men nu känns det låååångt till lördag....imorron blir nog en lång dag också.
Sonen opererar sitt knä så jag får bli extra passupp några dar....lille plutten, då är man liten för att vara 18 år.

Nu börjar det bli dags för lite navel luddpillning i bingen:P

Kommentarer
Postat av: I-L

Hallo i stugan! Hoppas att det går bra för *lilla* Stoffe i dag!! Pussa han i pannan från mig, då vet jag att han blir glad:)
Kram

2008-04-23 @ 06:40:31
URL: http://illi.blogg.se
Postat av: Linda

fast å andra sidan är han ju inte 18 än!!! för det är inte jag xD

2008-04-23 @ 15:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0