Narkospåverkad...typ

Nu är vi hemkomna från Sergelkliniken!
Det gick bra!
Miniskskada igen....nu har han inte mycket kvar av den+att brosket börjar bli mjukt sa läkaren.
Han hade fått slita ordentligt....så han varnade för att han skulle ha ont i lårmuskeln också, förutom knät då som är som en fotboll i storlek
Jättebra läkare!
Satt länge och pratade om hur viktigt det är att Stoffe skyndar långsamt denna gången.
Får inte börja träna förrän om 6-8 veckor och så får han inte ha några tyngder alls!
Bara träna själva rörelsen.....läkaren försökte pränta in att det tar ca 2 år innan han är helt återställd!
Försök få en (ivanliga fall) aktiv tonåring, dessutom narkosberusad, att fatta det hahahaha

Och jag tror att narkosen smittar....jösses så trött jag är!
Ögonen vill bara åka igen....men det blir inget av med det än!

Vi kom hem så sent här så det var bara i princip att få in Stoffe till soffan och sen iväg för att hämta Peter.
ORKAR inte laga mat!!!
Det blir sallad och grillad kyckling. Jag är ju inte speciellt ledsen för det alltså.....:O
Sen tänker jag ta en liten promenad....in i duschen för lite avlusning(eller nåt)
Och om jag inte misstar mig så är det "Barnmorskorna" på tv sen?!


Das was alles for today chiqititas:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0