NU är jag här!!!

Bloggoskulden är tagen iförrgår, men jag kan inte direkt skryta med nån erfarenhet!
Oteknisk som jag är så försöker jag blogga på den här sidan istället .....fick tips om att det skulle vara lättare hahahaha

Igår kväll var det Linedance....två danser lärdes ut - som jag redan kunde. Jag skryter inte! Det är inte många som fastnar i mitt teflonminne men just dom här KAN jag faktiskt. Men det vår så kul att komma igång och dansa igen efter påsklovet. Så dumt att lov!
Åkte direkt från dansen för att hämta dottern som går förarbeviskurs. Snacka om snabbkurs! Två timmar teori igår...idag är det uppkörning och i morron skriftligt test.

Hälsade på pappa igår....han var på väg att ramla i golvet igen. Fick precis tag på honom...och fick mera ont  min redan förstörda arm och rygg...men inte fasen kan jag bara se på när han dimper i backen!
Gick för att skälla ut personalen på vårdboendet - igen. Snacka om att man är impopulär på det stället hahahaha

Sen åkte jag med mamma på shoppingrunda - till MAXI :) Hon investerade i två par nya skor och 8 par trosor. Jättebilligt. Men är man fattig sjukpensionär så kan även det billiga vara dyrt:(
Idag ska jag åka till optikern och betala handpenning på mammas glasögon.

Kl 17.00 är det moppeuppkörning, efter det åker jag för att hämta hem karl från jobbet. Bara släpper av honom på gårdsplanen för att åter åka till lite dansträning....ny kurs idag...eller inte ny men en annan nivå. Liiiite lättare och mycket mera fnitter och bus....på den svårare nivån måste man koncentrera sig så mycket så man knappt hinner ha kul. Och kul vill jag ha!
Ska bli så roligt att träffa min lilla 50-årskompis som just semestrat i två veckor ....saknar allt babbel och fnitter:)
Så det lär nog bli en del sånt ikväll...

Kommentarer
Postat av: Mariann

Försökte komma in igår men se det gick ju inte. Just nu sätter jag en gräns på att kommentera och säger bara att vi ses i kväll!!

2008-04-01 @ 13:05:11
URL: http://www.mariannlostinline.wordpress.com
Postat av: Grammis

Saknat dig med!!
Jag som försökte att gå in på förra bloggen o kommentera jag med!
Kändes inget annorlunda att fylla år i år heller (som jag sagt tidigare stannade jag på 27).
Kommer ikväll för snubbel o fnitter, hihi.
Kram

2008-04-01 @ 13:56:52
Postat av: Gittan

Hallå mina små snuttor:)
Vad kul att ni tittade in här....

CU both tonight;)

2008-04-01 @ 15:57:25
Postat av: I-L

Jippi,,du tog dig hit! Va kul:) Hoppas att du kommer att trivas här.
Ha det gott/Kram..

2008-04-01 @ 17:34:20
URL: http://illi.blogg.se
Postat av: Jeanette

Hejsan!

Tack så mycket! Vi har precis fått reda på det så det är inte så många som vet om det. Om inte mamma varit och skvallrat vill säga!

Hoppas allt är bra med er!

Kramar
Jeanette

2008-04-01 @ 17:43:23
Postat av: Tessan och

Sådär ja!! Välkommen till bloggvärlden...pust ännu en blogg att läsa;)
Puss och kram vännen

2008-04-01 @ 20:16:41
URL: http://www.ackebus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0