Nu har man steppat loss....

Dagen igår blev inte riktigt som jag tänkt....men den blev bra ändå:)

Fick lite bråttom att leta ett mobilbatteri till Peter vilket gjorde att jag blev några minuter sen till träningen, som för övrigt gick jättebra. Lite problem med introt bara.

Men det var där som resten av dan fick planeras om. Det var nämligen dans i Finnspång, dit jag INTE tänkte att åka utan vara hemma med familjen.
Kan inte förstå att jag ska va så lättövertalad!

Snabba ryck till affären för att inhandla kyckling(färdiggrillad) och  grönsaker.
Hem och gjorde en sallad och kastade i oss(Kicka ville också dansa:)

Fixade några mackor och fyllde vatten flaskorna. Det var vad som hanns med innan våra snälla vänner hämtade upp oss. Och så bar det i väg till Finspång....
Dans mellan 18-24....och så träningsdans i två timmar innan det....
Snacka om att jag var mör när jag ramlade in här runt 01 inatt.
Men då satt sonen och karl och tittade på en av mina favoritfilmer så jag var ju tvungen att se klart den.
Så En officer och gentleman fick bli ett bra avslut på en fantastisk dag.

Trodde ärligt talat inte att jag skulle kunna gå alls idag.
Men vet ni vad jag tror?
Jag tror att min kropp gett upp nu. Den har fattat att det är liksom ingen idé att den värker mer än vanligt för att jag vill ha lite kul JAg fattar inte i alla fall.
Ni vet - för ett dumt huvud får hela kroppen lida:)

Ha, i morron ska jag på´t igen:P

Men idag tänker jag inte ta ett steg...inte danssteg i alla fall

Kommentarer
Postat av: Mariann

Du kanske behöver dansa mer ;) ?

2008-04-13 @ 16:41:49
URL: http://www.mariannlostinline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0