Ny vecka

Undrar vad den här veckan har att bjuda på?
Hur mycket man än försöker planera så brukar nåt oförutsett hända.
Annars är det inte så mycket planerat....för en gångs skull.
Men vi får väl se vad som händer med sköterskestrejken...med tanke på om jag ska ta hand om en nyopererad eller inte. För det är det ända som ÄR planerat.

Måste handla. Vet inte vad vi ska äta. Just nu är jag så trött på mat. Inte sugen på nånting.
Kan äta frukost istället för middag:)

Näe jag undrar om kroppen orkar med nån typ av fysisk ansträngning idag.....har varit en tuff natt. Blev lite för mycket för mig i helgen. Och ändå är det inte ens i närheten av vad en NORMAL människa gör på en pisskvart, utan ansträngning.

Nu ska jag hjälpa Peter på med kläderna och se till så han kommer till jobbet....sen får vi se vad som händer.

Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0