PREMIÄR!

Idag blev det grillpremiär!!!
Satt på sjukhuset hos mamma när jag och Kicka fick världens ryck.
Hem och leta fram grillen....fixa sallad, coleslow och potatisgratäng medans snuttan grillade.
Hon är superduktig på det...också.
Åh så gott det blev!

Idag har jag varit på min gratis elevklippning. Det blev inte lika bra som på dottern kan jag säga.
Handledaren var så upptagen idag och hade inte tid att kolla som hon gjorde med Kicka
Min lugg blev liiiite för kort kan jag säga...men den växer ju snart ut. Är inte så kinkig längre
Men snablar vad dom grå kom fram!!! Vet inte hur hon bar sig åt...

Efter att vi ätit skulle jag skjutsa hem sonen. Kicka följde med och vi hamnade på coop för att inhandla .....HÅRFÄRG!!!!
Fick "experthjälp" i form av 15-åring. "Du är så jävla röd i nyllet så du måste matcha hårfärgen med det"
TACK för den vännen....hahahaha
Vi hittade en boll på golvet och började passa lite till varann...(ombygnad pågår och det fanns stora ytor för ledsugna pubbeungar HAHAHAHAHA) Snart skrattade vi hejdlöst! Tills vi snabbt skärpte till oss när det tittade fram personal bland hyllorna. Men dom bara skrattade åt oss:)
Ja så hade man lyckats glädja nån idag

Nu hör jag något "trolskt" ropa lockande på mig från tv-rummet....åhhh lite mys.....det är soffan som vill att jag ska komma och ligga....;P
Slappkväll...skönt!

Ha en trevlig fredagkväll!

Kommentarer
Postat av: Tessan och

Ja vad säger man HA HA HA HA HA HA HA...jag blir bara glad när jag läser det du skriver;)
Puss gumman!

2008-04-11 @ 23:50:53
URL: http://www.ackebus.se
Postat av: lotta

va gött det låter med grillat,vi har inte gjort det än får väl göra det nästa gång de e bra väder,kanske vi kan grilla ihop,de hade varit trevligt kramisar från mig

2008-04-12 @ 09:06:17
Postat av: Linda

vi grilla också igår! :D gött som satan! värsta köttbitarna blev det, klyftpotatis och massa tillägg...mums!

2008-04-12 @ 11:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0