Så underbart!

Allergitabletten har börjat göra nytta.....och jag har suttit ute i solen och bara njutit!!!!
Höll på att somna tom:)
Har ett berg med tvätt(ungarna "hittade" lite i sina rum inatt....kom ner i morse och undrade vad som hänt
Tvättkorgen var överfull och det låg en stor hög brevid på golvet.Så nu går maskinen varm....synd att jag inte har nån torkställning, det hade torkat supersnabbt ute idag.
Nu är hela köket fullt av hängtvätt .....så nu försöker jag bara plocka i sånt jag kan tumla

Ska iväg till mamma med lite lever(BLÄ) och kattmat...ungefär samma sak!

Sen ville sonen ha hjälp att handla....så jag passar väl på då också.
Kommit in dåligt med middagsförslag!!!
I have no fucking aning....fisk kanske hihihihi som straff för tvättberget
FAst dom gillar ju viss sorts fisk.

GLASS vill jag ha...från Bosses Men det är livsfarligt att gå in där.
Man skulle behöva en plånbok fet som en telefonkatalog och en magsäck som en ICA kassa för att kunna äta av alla sorter man skulle vilja:D
Vi får se det kanske blir en liten piggelin eller nåt ;P

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Lever är äckligt!

Middagsförslag: Fläskpannkaka... Jätte gott... Och Stuvade makaoner med farlukorv... Eller ugnsbakad farlukorv... Nu vart jag hungrig! =)

Piggelin är faktiskt väldigt gott! Min favorit glass!

2008-04-21 @ 16:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0