Skallebang

Just nu sitter "värkmästarna" och kör ett trumsolo....ajsing. Ska nog ta mig ett knallpulver och lägga mig på soffan en stund.
Sonen ligger i min säng...han ville inte vara ensam när han är dålig, så jag hämtade hem honom hit.
Har inte kommit iväg till mamma och pappa än....måste bara blunda en stund. Pappa har varit på sin veckopromenad idag så han har ju haft lite action ändå:)
Jag har hämtat mat till mamma så det är också klart.

Var och handlade lite ....och då menar jag liiiite. Konstigt att det ska vara så mycket månad kvar i slutet av lönen!
Jag menar inte att jag är otacksam för det månatliga bidraget från F-kassan. Men det är i underkant det tycker jag.

Önskar inget heller än att vara frisk så jag kan jobba. Tänk att få känna sig nyttig, behövd ,kunna bidra till hushållskassan lite mera. Och få lite över att bara spendera.
Som jag sagt förut, det är sååå mycket jag önskar mig och vill ha som jag aldrig kommer att få.

Men man får försöka se positivt på livet, och just nu vill jag har rulltårta. Och det kan jag få, för det bakade jag förut:)
Så en bit rulltårta och ett par panodil och en vilostund....sen är jag nog på G igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0