Sliten

Det gick trögt med soldans ikväll....kroppen ville inte va med. Vi var några som kände ungefär likadant, så vi satt mest och fnittrade och betedde oss istället:)

Nu står det helt klart....att jag inte ska göra hushållssysslor!!!
Jag har "strejkat" i ca två veckor och under den tiden haft mindre värk.
Efter att har torkat golv och strukit så är jag totalkass igen...:(

Hmmm måste komma på nåt bra knep där jag kan liksom dansa fram med mopp och strykjärn....för dansa har ju funkat. Dessutom blir jag så himla glad av dansen ju....

Nästa gång blir på lördag då vi har uppvisning och workshop:) Hoppas värsta värken har lagt sig tills dess så jag orkar med. Men innan dess ska vi umgås och ha trevligt genom att äta middag tillsammans på fredag. Stärka gemenskapen i gruppen ännu mera inför tävlingen.

Har just tittat på ett program om lastbilschaufförer som kör över is med flera tons last!!! Snacka om att ha dödslängtan! Jag GÅR knappt över en isbelagd vattenpöl ens en gång...
För övrigt är det rätt skönt att det börjar bli ont om såna;P Men det har väl knappast undgått någon.
Ni ska få höra gnället om några veckor när värsta pollenallergin slår till Hahahaha då är det inte så sabla roligt med vår, sol och värme längre.
Jo föressten, det tycker jag visst. Trots kli och atjooo

Nu - zzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0