Soldans

Ikväll var inte urlärningsdansen lättare än förra veckan.....
Så jag gav upp efter ett tag och körde lite soldans istället.
Så Jeanette, jag har gjort mitt bästa ikväll hihihi

Förstår inte att det ska vara så långt mellan hjärna och fötter?! Men skulle kunna tro att jag har två meter långa ben.
Men jag tror att dom små hiss skötarna som ska ta hand om det här blir trötta på jobbet helt enkelt.
Jag menar det måste ju bli ett himla farande .....ner - shaffla med höger....och så upp igen för ny info...
ner - pivot....och så upp igen för ny info osv, osv
Till slut stannar dom till nånstans på vägen för att vila....eller ställa till ännu mera jäkelskap.
Det är kanske då det hugger till i knäna....eller att ena höften krampar eller nåt annat...

Ibland stannar dom nog helt enkelt i hjärnan och sabbar....det är då jag tappar bort mig helt.
Finns inte ett danssteg i tanken utan typ vad jag ska handla i morron eller åh vad varmt det är eller nåt.
Dom sitter där och håller på att sortera bort saker helt enkelt.

Och vid det tillfället tror jag dom har jävligt roligt på jobbet!!!!

Nu ska jag slänga mig i bingen och pilla navelludd tills jag svimmar

Kommentarer
Postat av: Mariann

Jag tror dom tar långledigt ibland!

2008-04-15 @ 09:22:12
URL: http://www.mariannlostinline.wordpress.com
Postat av: Gittan

Väldigt lååååååååångledigt!

2008-04-15 @ 11:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0