Som ett brev på posten....

... kom febern nu ikväll:(
Värken är för jävlig just nu. Kanske därför jag känt mig så nere och gråtmild  idag.
Eller också är det tvärtom:S

Ja du anonyme....eftersom det rör sig om fem timmar i veckan så kanske jag kunde jobba istället för att försöka vila en stund varje dag.
Behöver verkligen varje lite extra öre jag kan få....

Och som Inga-Lena skrev häromdan, vila får vi väl göra när vi är under mark.
Men jag tror på fullaste allvar att grannen brevid kommer ropa på hjälp!!!! Så det blir nog inte mycket vila då heller:)

Uppladdningen inför lördagen är just nu nerlagd:(

Kommentarer
Postat av: I-L

Men då!! Feber är inte kul:( Var rädd om dig och lyssna på kroppen...Krya på dig vännen / Kram

2008-04-28 @ 23:10:17
URL: http://illi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0