Söndag = Vilodag?

Har tvingat mig själv att ligga kvar riktigt länge i sängen idag. Men till slut kröp det i kroppen och jag var tvungen att gå upp. Jösses så stel! Gick segt nerför trappen kan jag säga....vet inte vad jag gjorde igår,vred till ryggen eller nåt på träningen. Kände att jag fick mer ont där på slutet.

Har plockat lite....efter nattsuddarna:) Fixat diskmaskin, lite tvätt....ska torka köksgolvet men måste vila kroppen lite först.

Idag ska mor följa med till far....det är det ända jag planerat idag. Men av erfarenhet så vet jag att dan säkerligen inte blir så lugn som jag trott hahaha

Kicka och jag fick oss ett ordentligt skratt igår kväll när vi skjutsade hem Adde efter restarurangbesöket.
Hon berättade att hennes klass beställt skoltröjor utan att fråga henne om hon vill vara med. Ingen har ens frågat om hon vill skriva sitt namn på dom andra tröjorna. Dom gjorde nån av dessa dagar när hon låg hemma med magont....jäkla dålig stil:(
Men ialla fall....hon har prao varje onsdag på ett tryckeri och vi ska be dom trycka en egen skoltröja till henne:)
Det var det vi skrattade åt så tårarna rann, när vi satt och spånade på vad som ska stå där....

Jag fick inte va med på 9c:s tröja!
Nån  klass som vill adoptera mig?

9c SUGER

Jag har aldrig passat in här - 9c

och mycket mer....
Sen kom vi på ett citat från Robert Gustavsson...men den ska vi nog trycka på var sin tröja HAHAHAHAHAH
Då brast dämningarna....på Kicka:) När jag spånade på att jag ska ha det trycket ....

Den som lever får se...:D

Vi höres vänner


Kommentarer
Postat av: Jeanette

"Jag fick inte va med på 9c:s tröja!
Nån
klass som vill adoptera mig?"

Ha, ha! Den var bäst! Ska också ha en lugn dag idag, men det får man ju se om det blir så! Hälsa farmor och farfar från mig!

Kramar

2008-04-06 @ 12:21:50
Postat av: Mariann

Hej!
Tog det lugnt i morse också. Vi åkte ju hem från kalaset i Sthlm i natt. Var hemma vid 3-snåret. Det låter ju inte bra med ryggen. Ses!

2008-04-06 @ 17:22:58
URL: http://www.mariannlostinline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0