Spännande dag det blev:)

Jag var hos både mamma och pappa ...hämtade Kicka i skolan och så åkte vi till Tannefors. Till Blomstertorget.
Dom firade nåt jubiléum och hade massa billiga saker mamma ville ha. Och pappa har beställt engelska pelargonier till sina fönster:)
Jösses! Det var värr kaos än på systemet inför en storhelg! Gubbar och kärringar som knuffades och gruffade hahahaha Blev alldeles trött.

Bara Kicka och jag till middag, vilket innebar.....NADA matlgning HAHAHA
Vi hade varsin gratiskupong på Mc Donalds så där hamnade vi....åt nuggets med currysås mums.

Linda - du hade helt rätt! Jag dansade. Men det gick käpprätt åt h-e idag.
Ok att min kropp strejkar lite mer än vanligt just nu, men denna dans!!!! En massa hopp och skutt (vilket jag inte fixar) och inte nog med det....det skulle viftas med armar och va värsta gympapasset! Det där med koordination är inte en av mina starka sidor kan jag säga. Annars hade jag ju bara kunnat stå där och vifta och se snygg ut, men inte ens det lyckades jag med!!!
Typ sträcka ut höger ben åt höger samtidigt som man sträcker höger arm diagonalt åt vänster och sen skiftar...och fort som fan går det...och innan dess ska manvifta och klappa under ett upplyft ben....låter som min grej va? NOT!
Hahahaha

Åkte hem och tittade på Anna Pihl.Och American Idol. Och försökte undvika en sur och pipplig Kicka.
Hon mår verkligen inte bra. Får febertoppar rätt som det är och hon är sååå trött hela tiden.
Fick en läkartid nästa tisdag....men ska ringa i morron. Dom måste kolla lite prover akut!
Så jag får lite mer av den där lugn och ron hihihi Nävars, det är hemskt att gå och må dåligt så länge. Klart det tär på krafterna...
Men hon fick besked idag att hon klarat moppekortet galant!!!:)

I morronbitti äter mamma sin efterlängtade vita saltgurka på frukostmackan:) Hittade äntligen....jag har letat men kan ju inte åka land och rike runt.
Sen ska vi fara runt och pyssla lite som hon vill ha fixat tills hon läggs in på onsdag...lite pirrig är hon allt. Inte så konstigt!

ALLA DESSA DAGAR SOM KOM OCH GICK, INTE VISSTE JAG ATT DET VAR SJÄLVA LIVET!

Tänkvärda ord som "godnattsaga"

Kommentarer
Postat av: Babben

Vad kul att Kicka klarade sig!Hälsa och gratta från mig.
KRAAAM

2008-04-08 @ 10:34:55
Postat av: Jeanette

Gratta Kicka ifrån mig! Antar att hon är riktigt glad!

Kram

2008-04-08 @ 10:52:57
Postat av: Linda

haha så illa på att gissa är jag inte ;P hälsa Kicka från mig också!

2008-04-08 @ 11:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0