Uppdatering bara....

..Så ni vet vad jag håller på med:)

Lämnade som sagt dottern i skolan.
Åkte till pappa vilket var en himla tur. Hans glasögon hade gått sönder igår(har nån av personalen ringt som jag bett att dom ska göra? NÄE!)
Laddade upp med lite godis i hans skål på sängbordet och bananer. Pratade lite om mamma...han är orolig så klart!
Det blev dags för lunch och trots att jag försökte vänligt, men bestämt att tacka nej så blev jag påtvingad lunch.
Man kan ju lugnt säga att jag blev just PÅTVINGAD den till färgen obestämbara sörja som skulle vara potatis/palsternackssoppa! Tallrik efter tallrik skjöts upp till mitten av bordet hahahaha Sen gick vi loss på den krämiga ananaspajen istället!
Men jag som åt sen frukost och inte är van att äta lunch!
Jag kan säga att det är tur att jag bara hoppade i ett par träningsoverallsbyxor. Tacka vet jag resår!

MEN - Kicka vill att jag ska prova min gamla långklänning som hängt i skåpet i ca 10 år. JUST IDAG?!
Njaaa skulle jag vilja säga nu....vi får se hur det blir med den saken....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0