Vad hände?

Fattar nada. Vaknade kl 11.00!!!!!!!!!!!!!
Oooops, hur ska jag hinna allt det som jag tänkt idag? Näe det var ju bara att lägga ner vissa saker. Dom tråkigaste(vad trodde ni)...som att fixa på altan och köra skräp till tippen...inte så lockande när regnet vräker ner.

Sprang till "lådan" för att hämta tidingen (eller sprang och sprang) för att försöka rädda något av den i blötan.
Men kan ni tänka er ...det måste varit en vikare idag. LOCKET LÅG PÅ!!!
Åh vad glad jag blev.

Ringde mamma. Läget var under kontroll.

Nu ska jag ta mig en macka, åka till pappa och sen träna i några timmar....se om man kan börja få nån ordning på koreografin hihihii  inte sååå troligt men värt ett försök då det är sååå roligt. Ha, vad det rimmade:)

Mamma får besök efter det.

Undra vad man ska ha till middag idag. Har inte ens tänkt på de än. Det blir inte lever och inte blodpudding så mycket vet jag. Det är sånt Tessan ger till sina hundar :)

Vi höres
Glöm inte paraply eller regnställ idag!

Kommentarer
Postat av: Vägrar vara tant ...Tessan;)

Ha ha Jepp det är sån´t hundarna får här hemma...torkad lever och torkad Blodpudding Gottigott för två st Lagotto!! Men vi 2 benta gillar faktiskt Blodpudding med massa lingon och stekt Bacon;)
Kramis din lilla "toka"

2008-04-12 @ 15:03:32
URL: http://www.ackebus.se
Postat av: Mariann

Det stinker här när dottern torkar lever och/eller blodpudding till sina vovvar. Bläk! Hoppas träningen gick bra. Undrar om du åkte till Fínspång? Jag har jobbar 8,5 timme på bröllopskaffet. Med 1 t lunchrast i kyrkan under vigseln. Bara andlig spis. Men det serverades 8 sorters kakor, bullar och tårta. Lite smakade jag ;) Och så fick vi ta hem av det som blev över. Så nu har vi fikat! Ses! Kram!

2008-04-12 @ 21:27:58
URL: http://www.mariannlostinline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0