Vårrusig ....

Tänk vad mycket solen kan göra hörrni....På eftermiddagen idag tog Kicka och jag en dyna, satte oss i solskenet på trappen och åt jordgubbar med mjölk:)
Jättemysigt med kissarna på varsin sida om oss som ville bli kammade och få bort lite vinterull...

Känner hur det stramar i ansiktet, men det är inte av solen....burken med ansiktskräm är lika tom som min plånbok. Kicka kommenterade att hon såg att krämen var slut....jag är alldeles för jävligt rynkig . Hmmm nån gång ska denna lilla baby också bli 40+
Men måste nog ha lite antirynk! Hahahaha

Sitter här och är irriterad på mitt hår...eller brist på hår. Har tappat jättemycket. Väldigt glest mellan tussarna.
Efter en dålig klippning för ett par månader sen är det ännu värre. Luggen ser ut som Tore Skogmans tänder....
När jag har sidbena så har jag en glugg mitt i pannan...skitsnyggt!

Ikväll ska jag träffa några "gamla hihihi" körvänner....och kanske ovänner, vi får väl se.....vi ska prata om att starta upp  en helt ny kör. Spännande. Saknar att sjunga...gör det i bilen , när jag är ensam....oftast:D
Det kan bli både ballader, nåt man hört på radion och snuskvisor HAHAHAHA
Allt efter humör....

CU Folk´s....

Kommentarer
Postat av: Mariann

Det var väldigt vad det sprutar ord från dig! Det är kul att läsa. Åja, så illa är väl inte håret ;)
Tjusigt foto du fått dit. Ha det så bra! Kram!

2008-04-03 @ 18:19:14
URL: http://www.mariannlostinline.wordpress.com
Postat av: Gittan

Åh vad kul vännen att du tittar in här och läser mitt shit....Såg just att under mitt inlägg så fanns reklam för hårförlängning HAHAHAHAHA till superpris också HAHAHAHAHA

Kram vännen

2008-04-03 @ 22:35:50
Postat av: Jeanette

Jordgubbar och mjölk! Va fuskigt!

Du kan få lite hår av mig om du vill! Jag har hår så det räcker till 5 pers!

2008-04-04 @ 13:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0