Vilket intresse ni har!!!

Hahahaha kollade statistiken på bloggen nyss....
Oj vad ni tyckte det var roligt i förrgår!!!!
Där ser man vad folk är intresserade av hihihihi
Intriger, intriger....

Proppmätt!
Idag blev det kokt potatis, isterband/falukorv och stuvade grönsaker.
Det jäkla isterbandet spottade och fräste värr än fläsk.
Nära att jag spottade tillbaks några gånger kan jag säga!

Mamsen är på plats och hon är nog oroligare än hon velat visa.
För första gången grät hon när jag kramade henne hej då.
Lilla mamma.

Åkte till blomstertorget och hann greppa en orkidé för 50:-...den fick hon innan vi åkte.
Hon vill ha pensér i balkonglådan när hon kommer hem. Jag har köpt. Dom står här så länge.
Tänkte plantera dom tills hon kommer hem. Som välkommen hem present.
Hon behöver blomjord också sa hon. Det ligger också här och väntar. Men 50 liter är tungt när man har värk.
Får se om jag kan få hjälp att bära in den till henne sen....

Nu ska jag åka och mata mammas kisse och hämta hem Peter...

Ciao

Kommentarer
Postat av: linnea

ha en bra dag (:

2008-04-09 @ 18:01:27
URL: http://linneastyle.blogg.se
Postat av: Linda

lilla mormor :(

2008-04-09 @ 19:48:11
Postat av: Jeanette

Tänker på farmor. Hälsa till henne...

Den där orkiden för 50:- skulle jag med vilja ha... Men det lär ju inte finnas nån kvar nu.

Isterband... Blä...

2008-04-09 @ 20:11:00
Postat av: Anonym

Vem vet Jeanette....kolla imorron efter orkidé...
/Gittan

2008-04-09 @ 22:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0