Vintern rasat....och jag rusar

Åter en stressig dag....
Både mamma och sambon skulle till sjukan idag på morronen!
Ingen av dom kan gå särskilt långt ju....den ena fick vänta innanför entré medans jag dumpade av den andre....sen tillbaka för att se till att även den dom på rätt plats.
Tillbaks till den förste och skjutsade hem...tillbaka till sjukan och fick vänta en timme .....
Sen iväg med mamma och handla....Då ringde karln (somskulle jobbat hemifrån idag)KRIS på jobbet....snabbt som ögat hemoch hämta honom och lämna på jobbet.

Krister och Marcus kom och så lekte vi familj ett tag tillsammans med Kicka hahahahahaha
Vi åkte och handlade middagsmat!
Sen började jag och Kicka med en gratäng som nu står i ugnen medans Krister tog över Petersjobb vid datorn:)

Nu ska jag hämta sonen och hjälpa honom att handla...en kompis ringde just och frågade om han ville komma och grilla hos honom för han var alldeles ensam:D

Sen är det dax att tända grillen och hämta hem Peter, vänta på Lillemor som slutar jobbet typ nästan samtidigt tror jag också ska sälla sig till samlingen och äta lite mat.

Stoffe vill kolla majbrasa så jag åker väl med honom till Tallboda bara, närmast.

Sen ska jag verkligen försöka VILA...och förhoppningsvis sova....hade ytterligare en sömnlös natt så min hjärna känns lite överkokt.

TREVLIG VALBORG!!!!!

Vet ni - vad härligt det känns att ha GULLVIVOR på middagsbordet på Valborg:O
Snacka om vår feelings.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0