Både roligt och tråkigt denna dag....

Mitt tvättberg är nu nere på basecamp....höjd som Omberg typ.....där tog krafterna slut.
Syrebrist kanske?!
Skämt åsido.....tappade känslen i armarna fast dom värkte....och ryggen tog mycket stryk ...hahha STRYK hahahaha
Jösses vad man kan få till det ibland.

Dottern ville ha skjuts till en skoaffär .....en snabbkoll gjorde att jag inte kunde undivka ett par söta skor för 49:- till barnbarnet. Åkte och lämnade dom och hon blev jääääteglad snörpan:D

Åkte hem och gjorde grönsaksoppa, det var gott i ruskvädret.....med korvsmörgås till.

Har pratat med Lillstrumpa idag...lääänge sen. Skönt att höra rösten liksom....

Min systerdotter har världens flyt! Hoppade av skolan men har fått jobb och har lägenhet på G!!
Jag håller alla tummar och tår jag har!!! Go girl!

Fick veta att min lilla Tessan har legat på sjukhus:( Håller allt jag kan hålla för dig att det ger med sig nu gumman!!

Blev hysteriskt sugen på ostbågar och fanta....så det ska jag trycka i mig medans jag läser lite kvällslektyr

I morron bär det iväg till Skänninge marken!!!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Tack lilla gumman! Jag är förhoppningsvis på bättringsvägen, även om jag fortfarande är öm och jätte svälld i magen!!



Kramis!

2008-08-05 @ 23:56:23
URL: http://www.ackebus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0