Bra avslutning på rörig dag

Imorse när jag vaknade tänkte jag:
Åhh vilken lugn och härlig dag det här kommer bli

Hahahaha jo tjena Kerstin!

Det började lugnt med en lång dusch och frukostmacka ihop med morrontidningen.
Sen ringde sonen och frågade när jag hade tid att hjälpa honom att handla
Närsomhelst innan kl 16 svarade jag.
Då ville han äta lunch med mig....men jag var ju inte hungrig då!
Så han frågade sin bror istället...och han villle.....och pappa!

Himla bra för mig (trodde jag i min enfald)...då fick jag mera tid för mig själv
Men nope...jag fick hämta stora sonen och sen skjutsa hela gänget till Kinarestaurangen dom skulle äta på eftersom dom tagit bort parkeringen som låg nära och min karl inte kan gå så långt!

Under tiden förbarmade sig dottern och Challe över mig....jag fick vara med ungdomarna medans jag väntade på att hämta när myräggenvar uppätna.

Ett gäng besvikna grabbar kliver in i bilen. Ägarbyte, dålig service och kass mat blev resultatet av den lunchen.

Sen handlade jag med sonen ...
Stressen började sätta in....jag skulle till mamma för att fixa fika och hjälpa tjejen som skulle ha spakväll med ett gäng fnittriga brudar....kl 17

Jag var där 16.59

Sen varvade vi ner med fotbad, fot och handskrubb och sköna lotion att smörja. Så nu har vi både händer och fötter lena som babyrumpor.
Lillemors balja läckte så vi delade systerligt på min
Tessan hade hittat en miniblaja och fick ha tårna ihopknipna för att få plats hihihi

Mycket fnitter och bus som vanligt på våra möten... en av tjejerna är den som alltid hjälper mig i nödsituationer (och annars också)...ett par var sångvänner från kören....och så naturligtvis lite danstjejer såsom Annsofie, lin_inger, ML013
Även om några träffades för första gången i kväll så var det samma nivå på skämt och stämning som det alltid brukar vara....var jag än är typ.Lite kul

Fast det inte fanns något köptvång alls så var dom så snälla och handlade för så mycket så att jag fick välja en gåva.....ni kommer få se den så småningom(när den levererats)

Efter lite fika...smörgås (kaka från Mariann ) och lite godis började gänget troppa av på lätta fötter.

JAg och Lillemor blev kvar sist....fick hjälp med disken bla.....och en lång pratstund på parkeringen där jag fick present...en ny BH...det behövde jag!!

Stressig dag=ingen mat i magen.....Kicka hade ätit på restaurang med Challe så hela familjen hade fått mat utom jag.
Förutom frukost och fika på kvällen då.....åt nyss ett äpple och känner hur det svider i magen ....bäst att försöka sova snabbt

Klockan ringer 6.30....då börjar den första skjutsningen till skolan för denna termin....sen ska mamma hämtas för besök på sjukhuset.
Handling med henne efter det.
Pappa behöver lite grejer så det blir en sväng dit
Och så slutar ju barnen på olika tider, som jag inte ens vet än.....

Imorron måste jag hinna laga mat....kommer drömma om köttgryta inatt....känner det redan nu hhahaha

Tänkte lägga in några bilder från kvällen men inte ens det funkar....och fortfarande inga smailisar *Snyft*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0